Proudem
home O nás Stanovy Kontakty Diskuse Rozdílné Rytmy 13. 10. 2014   aktualizace




Podpořili nás

Global Fund for Women Navštivte nás na Facebooku Slovak - Czech Women´s Fund

Partneři

iGirls.cz Color Planet


CYKLUS ŠKOLENÍ PRO LGBT AKTIVISTY 2009-2010

30.10.2009 Cyklus 10 dvoudenních školení (pouze sobota-neděle) v průběhu roku 2009 -2010 (zahájení ke konci tohoto roku).

Cena: 1500,- Kč (lze hradit postupně, vždy 150,- Kč za jedno školení)
Ubytování, stravování a cestovné si bude hradit každý účastník sám.

!!! Nelze se přihlásit pouze na jednotlivá školení !!!

Přihlášku prosím zašlete zpět nejpozději do 15. listopadu 2009 na e-mailovou adresu martina.stepankova@poradna-prava.cz

Přihlášky jsou ke stažení ZDE nebo na LGBT poradne
Info na telefonu: +420 774 358 568.

                            PROGRAM ŠKOLENÍ

10 dvoudenních školení

Popis jednotlivých setkání

1. setkání

12. - 13. 12. 2009

Úvodní workshop

- analýza potřeb jednotlivých organizací
- stanovení cílů a upřesnění plánu kurzu

2. setkání

09. - 10. 1. 2010 

Projektové řízení

- zaměření na činnosti a cíle
- základní principy projektového myšlení
- kapacita organizace, partnerství a spolupráce
- projekt v logickém rámci

 3. setkání

 

Základy managementu organizace I 

- vnitřní chod organizace:
- struktura, hierarchie a kompetence
- samostatné oblasti řízení
- plánování a řízení rizik

 4. setkání

Řízení a práce s lidskými zdroji

- osobnost manažera - předpoklady, dovednosti, schopnosti, kompetence, styly (způsoby) vedení, seberozvoj
- zaměstnanci, dobrovolníci
- teambuilding

 5. setkání

Základy managementu organizace II

- dynamika vývoje organizace
- kde jsme a kam chceme dojít
- předpoklady a rizika v rozvoji organizace, řízení pomocí cílů

 6. setkání

Základy finančního řízení a fundraisingu

- finanční plánování a fundraising jako efektivní nástroje zajišťování stabilního komplexu zdrojů pro činnost a rozvoj

 7. setkání

 Společenský a legislativní rámec činnosti organizaci

 8. setkání

Public Relations

- smysl a cíle PR pro organizaci
- hlavní nástroje a postupy Public Relations jako budování vztahu s "veřejností" i s vlastními cílovými skupinami

 9. setkání

Strategické plánování

 

- analýzy současné situace
- stanovování reálných cílů a postupů
- práce s dlouhodobými cíli a hodnotami organizace
- zapojování týmu, budování loajality a efektivní spolupráce na společných cílech a činnostech

 10. setkání

Závěrečný workshop